Ugrás a kezdőlapraUgrás a kezdőlapra
  • Ha becsődöl a bankod
  • Pénzügyi panaszod van?
  • Bankkártya-tudnivalók
  • Kölcsön – csak tudatosan!
  • Hasznos tanácsok
  • Hírek
  • Tesztek
Kezdőlap » Pénzügyi panaszod van?

Menü

  • Ha becsődöl a bankod
  • Pénzügyi panaszod van?
  • Bankkártya-tudnivalók
  • Kölcsön – csak tudatosan!
  • Hasznos tanácsok
  • Hírek
  • Tesztek

Archívum

  • 2017. szeptember
  • 2015. július
  • 2015. június
  • 2015. május
  • 2015. április
  • 2015. március

Legutóbbi bejegyzések

  • ÖTMILLIÓS BÍRSÁG EGY MAGÁNSZEMÉLYNEK JOGOSULATLAN PÉNZÜGYI SZOLGÁLTATÁSÉRT
  • Pernyertes az MNB az elszámolási közérdekű keresetek döntő többségében
  • Újabb bírság a Banif Plus Banknak elszámolási késedelem miatt
  • Drágák lehetnek a kézizáloghitelek
  • Újabb kockázatok a fizetésre használható virtuális eszközök körében

Pénzügyi panaszod van?


Mielőtt panasszal élnénk – jó tudni!

 : Pénzügyi panaszod van?

Már elutasították a panaszt, hova fordulhatok?

 : Pénzügyi panaszod van?

Elérhetőségek

Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület 1012 Budapest, Logodi u. 22-24.
kofe@fogyvedok.hu

A Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ elérhetőségei az alábbiakban tekinthetőek meg

Ügyfélszolgálat címe: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39. Központi levélcím: H-1534 Budapest BKKP Postafiók: 777. Telefon: 06-40-203-776 Fax: (36-1) 4899-102 Webcím: http://felugyelet.mnb.hu/fogyasztoknak
E-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu

· © 2022 KÖFE · Designed by Themes & Co ·

Ugrás az oldal tetejére