Teszt 3


Teszt 3



1.) Mi a THM?




2.) Mi az alapvető különbség a Diákhitel1 és Diákhitel2 között?




3.) Milyen érdemi különbség van a bankkártya és a hitelkártya között?




4.) Milyen formában közölhetik a pénzügyi fogyasztók felmerülő panaszukat?




5.) Szükséges-e minden esetben jegyzőkönyvben rögzíteni a fogyasztó panaszát?




6.) Mennyi időn belül kell válaszolni a fogyasztó panaszára a pénzügyi szolgáltatónak?




7.) Abban az esetben, ha a pénzügyi fogyasztó panaszát elutasította a pénzügyi szolgáltató, hova fordulhat a továbbiakban?




8.) Melyik intézmény látja el a pénzügyi fogyasztóvédelem hatósági feladatait?




9.) A pénzügyi fogyasztók szempontjából melyik az a hatósági eljárás, ami különösen fontos?




10.) Milyen szerepet tölt be a Pénzügyi Békéltető Testület?




11.) Kik vehetik igénybe a Pénzügyi Békéltető Testület eljárását?




12.) Kinek a kérelmére indul el az eljárás a Pénzügyi Békéltető Testületnél?